Перейти к содержимому

Телесериал.com

Luigi Perelli / Луиджи Перелли

Режиссёр "Спрута" 3,4,5,6,7,10
Последние сообщения

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 427
#31
luigiperelli
luigiperelli
  • Автор темы
  • Магистр
  • PipPipPipPipPipPip
  • Группа: Участники
  • Регистрация: 5 Янв 2008, 19:55
  • Сообщений: 33948
  • Откуда: Санкт-Петербург
  • Пол:
Фото/изображение с Телесериал.com
 

#32
luigiperelli
luigiperelli
  • Автор темы
  • Магистр
  • PipPipPipPipPipPip
  • Группа: Участники
  • Регистрация: 5 Янв 2008, 19:55
  • Сообщений: 33948
  • Откуда: Санкт-Петербург
  • Пол:
Фото/изображение с Телесериал.com
С актёром Франческо Коломбати "Un caso di coscienza 4" 2009 год.

Сообщение отредактировал luigiperelli: Пятница, 23 ноября 2012, 08:42:16

 

#33
luigiperelli
luigiperelli
  • Автор темы
  • Магистр
  • PipPipPipPipPipPip
  • Группа: Участники
  • Регистрация: 5 Янв 2008, 19:55
  • Сообщений: 33948
  • Откуда: Санкт-Петербург
  • Пол:
Фото/изображение с Телесериал.comФото/изображение с Телесериал.comФото/изображение с Телесериал.comФото/изображение с Телесериал.comФото/изображение с Телесериал.comФото/изображение с Телесериал.com
С Патрицией Милларде.

Фото/изображение с Телесериал.comФото/изображение с Телесериал.com
Рим. Январь 2001 год.

Сообщение отредактировал luigiperelli: Четверг, 18 октября 2012, 08:28:36

 

#34
luigiperelli
luigiperelli
  • Автор темы
  • Магистр
  • PipPipPipPipPipPip
  • Группа: Участники
  • Регистрация: 5 Янв 2008, 19:55
  • Сообщений: 33948
  • Откуда: Санкт-Петербург
  • Пол:
Интервью режиссёра Луиджи Перелли в Болгарии. 6 сентября 2001 года.

Точный перевод сделать не могу. Он ответил на вопрос по поводу "Спрута".

- Будет ли новый "Спрут"?

- Нет. Круг вокруг главного героя в сериале "Закрыт". Крестный отец мафии Тано Каридди умер на горе Этна, и судья Сильвия Конти снята. Прежде всего, Италия сильно изменилась в последнее время. Сейчас политика идет в другом направлении. Или таким образом я хотел бы верить. У нас есть новая правящая партия. Я надеюсь, что это будет опасно для страны. Но сейчас мы не можем сказать, как всё закончится. Я могу только сказать, что начало не представляется очень перспективным.

Вот полное интервью режиссёра на болгарском:

Възмущението роди италианското кино
Стефан Данаилов е изключителен, справя се с всякакви роли, казва Луиджи Перели

Фото/изображение с Телесериал.com

Известният италиански кинорежисьор Луиджи Перели за четвърти път снима у нас. Сериалът за РАИ УНО е с работното заглавие "Дело по съвест". В него участват повече от 160 български актьори, сред които са Стефан Данаилов, Аня Пенчева, Тодор Колев, Мария Статулова, Бойка Велкова и младите Петър Антонов, Мариян Бачев, Деси Тенекеджиева. Перели и продуцентите на неговите ленти са доволни от икономическите условия, техническите екипи, природната среда и приятелската атмосфера тук. Според тях най-важното обаче са перфектните ни актьори. "Те са между най-добрите в Европа", категоричен е режисьорът. Неговите филми с български звезди са сред най-гледаните в Германия и Италия.

- Г-н Перели, отново снимате със Стефан Данаилов. Защо го харесвате толкова много?

- Той е изключителен актьор, които се справя с всякакви роли. Запознахме се, когато започнах да снимам "Октопод". Стефан направи уникален убиец. Неговият герой така обясняваше необходимостта си да унищожава, че зрителите му съчувстваха. В техните очи той се превърна в истинска жертва на своите страсти. Стефан е великолепен в превъплъщенията. Гледал съм го и в театъра. Когато го видях в "Дон Кихот", направо се прехласнах. Постановката на Александър Морфов в Народния театър е отлична. Стефан там е в друго амплоа, създава комичен образ. Той умее така да представи моралните проблеми на своите персонажи, че

зрителите да съпреживяватс тях

Така всеки в залата и пред екрана се чувства съпричастен.

- Ще има ли нов "Октопод"?

- Не. Кръгът около персонажите в сериала се затвори. Босът на мафията Тано Кариди умря на Етна, а съдия Силвия Конти се оттегли. Освен всичко това Италия напоследък се промени доста. Сега нейната политика тръгва в друга посока. Или поне така ми се иска да вярвам. Имаме нова управляваща партия. Надявам се, че тя няма да бъде опасна за страната. Но отсега не можем да кажем как ще свършат нещата. Мога да кажа само, че началото не ми се струва много обещаващо.

- Защо италианското кино винаги е било най-политическото в Европа?

- Защото най-значимите творби в нашето кино са родени от възмущението, неудовлетвореността и гнева веднага след края на Втората световна война. Тогава Италия започна да осъзнава и да ситуира собственото си съществуване. Определени кръгове си дадоха сметка за противоречията в обществото. Онова време носеше в себе си някакъв вид революция, макар и не в буквалния смисъл. Нямаше

как киното да не отрази промените

Особено когато стана ясно, че комунизмът не може да оправдае всички онези надежди, които му възлагаха. Италия имаше нужда от собствен път, който обаче не биваше да бъде идентичен с този на така наречените социалистически страни и трябваше да допринесе за изграждането на ново гражданско съзнание. В следващия момент Италия се оказа управлявана от демократическата партия и другите умерени течения. И въпреки всичко се обособиха четири области - Кампания, Сицилия, Пулия и Калабрия - в които доминира криминалното присъствие. То успя да проникне в управляващите среди и да се споразумее с тях. Това е феномен, който се е запазил и до днес. Почти нищо не се е променило.

- Затова ли направихте "Октопод"?

- Да.

Историите в него са реални

те продължават да съществуват. Отношенията между хората са такива, каквито са във филма. Той помогна за осъзнаването на всички тези механизми. Основните теми в "Октопод" са за връзките във вечния триъгълник - висшите финанси, мафията и политическата власт. Именно тези връзки правят мафията много силна и в някаква степен трудно победима. Имаше много жертви, много мъченици. Затова човек трябва да осъзнае цената на промените.

- Мислите ли, че седмото изкуство на Стария континент може да се противопостави на агресията, която идва от Америка?

- Не. Поради простата причина, че икономическата мощ на САЩ е огромна. Но въпреки всичко смятам, че качеството на авторското кино в Европа е на много високо ниво. То спокойно може да се изправи срещу американското на ниво идеи. Друг въпрос е, че ние не можем да стигнем печалбите на холивудските хитове. С телевизията нещата стоят по друг начин. Все още имаме възможност да правим телевизия, която може да говори на хората. Тя тръгва от битовите, всекидневни проблеми и разказва за обикновения живот на хората.

- Това ли е целта на новия ви сериал?

- Да. Главният герой е шеф на адвокатската кантора. Той е човек, за когото парите са Бог. Но идва преломен момент, той изпада в дълбока духовна криза и стъпка по стъпка минава от другата страна на бариерата. Това е тема, с която се занимава и американското кино. Защото в Щатите има демократична традиция в този смисъл. Всъщност не може да се каже, че всички американски продукции са посредствени. Сред заглавията има много значими неща и интересни идеи. Това, което можем да заимстваме от Холивуд, са елементи от изказа - ритъмът и бързината на разказа. Те са много важни, защото без тях сериалите биха останали пасивни, без желания ефект върху публиката. Не е достатъчно само да имаш идеи. Те трябва да се поднесат с актуални технически средства. Динамиката днес е различна от миналото.
 

#35
luigiperelli
luigiperelli
  • Автор темы
  • Магистр
  • PipPipPipPipPipPip
  • Группа: Участники
  • Регистрация: 5 Янв 2008, 19:55
  • Сообщений: 33948
  • Откуда: Санкт-Петербург
  • Пол:
Фото/изображение с Телесериал.com
Рим. 9 января 2001 года. "Спрут 10".
 

#36
luigiperelli
luigiperelli
  • Автор темы
  • Магистр
  • PipPipPipPipPipPip
  • Группа: Участники
  • Регистрация: 5 Янв 2008, 19:55
  • Сообщений: 33948
  • Откуда: Санкт-Петербург
  • Пол:
Фото/изображение с Телесериал.comФото/изображение с Телесериал.com
Рим. 9 января 2001 года. "Спрут 10".

Фото/изображение с Телесериал.com
Рим. 27 декабря 2005 года. "UN CASO DI COSCIENZA 2".
С Марио Россини и актёром Себастьяно Сомма.

Сообщение отредактировал luigiperelli: Суббота, 22 сентября 2012, 12:38:20

 

#37
eda-88
eda-88
  • Киноэксперт
  • PipPipPipPipPip
  • Группа: Участники
  • Регистрация: 30 Сен 2006, 18:34
  • Сообщений: 8308
  • Откуда: Казахстан
  • Пол:
по просьбе luigiperelli:

редкая фотография к фильму "La casa rossa" (1981) с сайта http://www.barbaradurso.it/

Фото/изображение с Телесериал.com

P.S.Чтобы выйти из полноэкранного нажимайте ESC, как в Ютубе...

Сообщение отредактировал eda-88: Среда, 03 ноября 2010, 21:31:10

 

#38
luigiperelli
luigiperelli
  • Автор темы
  • Магистр
  • PipPipPipPipPipPip
  • Группа: Участники
  • Регистрация: 5 Янв 2008, 19:55
  • Сообщений: 33948
  • Откуда: Санкт-Петербург
  • Пол:
Фото/изображение с Телесериал.com
"Un caso di coscienza 4". Рим. 11 декабря 2009 года.
 

#39
eda-88
eda-88
  • Киноэксперт
  • PipPipPipPipPip
  • Группа: Участники
  • Регистрация: 30 Сен 2006, 18:34
  • Сообщений: 8308
  • Откуда: Казахстан
  • Пол:
Просмотрел сцены Каваллари из тоогго фильма......

Жесткие сцены, чистая эротика, голая Каваллари, занимается сексом с К-Р Стюартом, потом голая в ванне и т.п..

Сообщение отредактировал eda-88: Суббота, 22 сентября 2012, 07:59:51

 

#40
eda-88
eda-88
  • Киноэксперт
  • PipPipPipPipPip
  • Группа: Участники
  • Регистрация: 30 Сен 2006, 18:34
  • Сообщений: 8308
  • Откуда: Казахстан
  • Пол:
Cкачал RIVOGLIO....(2004)
Фото/изображение с Телесериал.comФото/изображение с Телесериал.com
 


0 посетителей читают эту тему: 0 участников и 0 гостей